söndag 8 mars 2009

Färjstad och HV 71 i slutspelshockeyn samt Storvreta...Dagens speltips....

Gårdagen blev en 50-50 dag igen. Jag lyckas inte riktigt komma till som jag vill men hoppas verkligen det vänder snarast. Många dagar är jag väldigt nära att dra in riktigt bra resultat men nära skjuter ingen hare. Dagens speltips:

Brynäs IF - Färjestads BK , Including overtime, 2:a, 1.60
Jag har väldigt svårt att se att Färjestad kommer förlora denna matchen trots att man leder med 2-0 i matcher. Som dom andra matcherna kommer denna också bli jämn med få mål och därför tror jag att Färjestad antingen vinner på fulltid eller efter förlängning.

Storvreta IBK - IBF Falun, 1:a, 1.45
Två lag som redan är klara för slutspel. Storvreta har visat upp en grym form den senaste tiden och mot ett Falun utan direkt motivation kommer man vinna.

Timrå IK - HV 71, 2:a, 2.40
Såg ni matchen senast? HV var grymt överlägsna i allt och är i grunden ett mycket bättre lag vilket de tydligt visade sist. Spelar dom bara ungefär på samma nivå som utklassningssegern sist kommer de vinna denna matchen med trots bortaplan. Bra odds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar